Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
April 10, 2011
Image Size
192 KB
Resolution
600×1010
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
3,794 (2 today)
Favourites
116 (who?)
Comments
65
Downloads
21
×
Waiter, Waiter... by Funny-Replay Waiter, Waiter... by Funny-Replay
...There's a German in my soup
No, seriously.

Ahaha, I love Takeo and Richtofen.
Sis and I were once giving the guys unusual nicknames, and we happened to say they Richtofen should be 'Richto-Fen Fen" The bowl is in Chinese, reading "Mei Fen", a kind of rice noodle ~dumpaling and I call "Fen Fen", coincidentally.
And thus, we have Richtofen in a bowl.

吃飯! (Eat up!)
Add a Comment:
 
:iconrichtofenfan11:
richtofenfan11 Featured By Owner Nov 20, 2014
Richtofen: whats good bruh😊
Reply
:icondarkspiritkitsune:
DarkSpiritKitsune Featured By Owner Nov 16, 2014  Student Traditional Artist
Oh, wow, when I said "and put Richtofen in my soup" I didn't think they'd take that literally!
Reply
:iconmythraill:
Mythraill Featured By Owner Mar 21, 2014  Student Artist
THERES A GERMAN IN MY SOUP XD

LMAO
Reply
:iconnazizombieskiller:
NaziZombiesKiller Featured By Owner Jun 27, 2013  Student Artist
richtofen: how did i get here???
takeo: richtofen what are u doing in my soup???
richtofen: i don't fucking know
takeo:........ ._.
Reply
:iconicefir:
icefir Featured By Owner Jun 19, 2014  Student Digital Artist
Takeo: Uh, Waiter........My Soup has a German in it. X3
Reply
:iconnazizombieskiller:
NaziZombiesKiller Featured By Owner Jun 21, 2014  Student Artist
nikolai (cause he's the waiter XDDD): well u want some vodka in it?
Reply
:icon51sonic:
51Sonic Featured By Owner May 2, 2013
I love Richtofen!
Reply
:iconclaw201:
Claw201 Featured By Owner Apr 6, 2013   Digital Artist
Richtofen: HI! :D
Takeo: .....wtf?
Reply
:iconboz-richtofen:
BOZ-Richtofen Featured By Owner Feb 1, 2013
How did I get here D:
Reply
:iconre4-epicness-4-me:
RE4-epicness-4-me Featured By Owner Jan 13, 2013  Hobbyist Digital Artist
waiter! i ordered a russian in my soup! not a german!
Reply
:iconwaddles78552:
waddles78552 Featured By Owner Dec 3, 2012  Student Digital Artist
lol thats would be realy funny
Reply
:iconitakei:
ItaKei Featured By Owner Mar 18, 2012  Hobbyist Artist
"Waiter~♫ There appears to be a Richtoven in my soup!"
Reply
:iconfunny-replay:
Funny-Replay Featured By Owner Mar 20, 2012   Digital Artist
Extra protein! 8D
Reply
:iconitakei:
ItaKei Featured By Owner Mar 20, 2012  Hobbyist Artist
Yeah!
Reply
:iconlily12366:
lily12366 Featured By Owner Sep 5, 2011  Hobbyist Digital Artist
LOL ITS LIKE A LITTLE HAPPY MEAL TOY ^W^ IF U DONT WANT TAKEO ILL TAKE IT AND PUT HIM IN WITH MY HAMSTER!
Reply
:iconfunny-replay:
Funny-Replay Featured By Owner Sep 6, 2011   Digital Artist
Haaha, Happy Meal Richtofen :D
Reply
:iconlily12366:
lily12366 Featured By Owner Sep 6, 2011  Hobbyist Digital Artist
IKR LOL KNOW I WANT TO GET A HAPPY MEAL AND SEE IF I CAN GET RICHTOPHEN!
Reply
:iconfunny-replay:
Funny-Replay Featured By Owner Sep 7, 2011   Digital Artist
I don't care what I get, I want burgers :o
Reply
:iconlily12366:
lily12366 Featured By Owner Sep 8, 2011  Hobbyist Digital Artist
lol
Reply
:iconmadmanaryf:
Madmanaryf Featured By Owner Aug 15, 2011  Student Digital Artist
some dude: WAITER!! theres a fen-fen in my soup >:[
waiter: but sir, this is fen-fen soup
some dude: -_-
Reply
:iconrikaofakahana:
RikaofAkahana Featured By Owner Aug 7, 2011  Student Digital Artist
Waiter! Could you please tell me why there is a nazi in my soup?
Reply
:iconfunny-replay:
Funny-Replay Featured By Owner Aug 8, 2011   Digital Artist
Certa- Shit, a NAZI? I don't have any punchlines for those.
Reply
:iconrikaofakahana:
RikaofAkahana Featured By Owner Aug 8, 2011  Student Digital Artist
CRAP WE'RE DOOOOMED! :nuu:
Reply
:icondragonlordmarkj:
DragonLordMarkJ Featured By Owner Jul 6, 2011
OMG! I couldn't stop LOL'ing because of how freaking funny this is!
Reply
:iconfunny-replay:
Funny-Replay Featured By Owner Jul 7, 2011   Digital Artist
Is it really? Just a random little nazi in some honourable warrior's soup...
Reply
:icongothicrosez:
GothicRosez Featured By Owner Jul 6, 2011  Hobbyist Traditional Artist
HAHAHAHAHAHAHAA!! richtofan is taking a bath...not in your blood....but your..SOUP!!! WUAHAHAAA!! ... I hope it's not union soup...
Reply
:iconfunny-replay:
Funny-Replay Featured By Owner Jul 6, 2011   Digital Artist
It isn't.
And thank GAWD he ain't naked...
Reply
:icongothicrosez:
GothicRosez Featured By Owner Jul 7, 2011  Hobbyist Traditional Artist
:heart: that would be disturbing..
Reply
:iconthedoctorrichtofen:
TheDoctorRichtofen Featured By Owner Apr 11, 2011
Zhis makes me hungry. :+fav:
Reply
:iconfunny-replay:
Funny-Replay Featured By Owner Apr 12, 2011   Digital Artist
Ja.
THE DINNER IS YOU!
Reply
:iconthedoctorrichtofen:
TheDoctorRichtofen Featured By Owner Apr 13, 2011
Zhis reminds me of Soviet Russia. Vhat is it that Nikolai says... "In Soviet Russia Dinner eats you"? Oh vell. I vunder what I vould taste like...
Reply
:iconfunny-replay:
Funny-Replay Featured By Owner Apr 13, 2011   Digital Artist
I think you'd taste sea cucumber
Reply
:iconsora-in-my-pants:
Sora-in-my-pants Featured By Owner Apr 10, 2011
ahhh so cute ;A; <33
Reply
:iconfunny-replay:
Funny-Replay Featured By Owner Apr 11, 2011   Digital Artist
Really? Is he that disgustingly cute?
Reply
:iconsora-in-my-pants:
Sora-in-my-pants Featured By Owner Apr 15, 2011
he's just.... overloading...me....too ... much...adorableness
Reply
:iconbrainlessboy234:
brainlessboy234 Featured By Owner Apr 10, 2011
soup with honor,taks
Reply
:iconfunny-replay:
Funny-Replay Featured By Owner Apr 11, 2011   Digital Artist
HONOUR TO THE DOCTOR (in the soup).
Reply
:iconmaggot--medic:
Maggot--Medic Featured By Owner Apr 10, 2011
Haha, you're really good at Richtofen. I can't even do the hat.
'Gtfo of my soup. :iconwthplz:'
'Ich bin fucking angry, so I'll soil your soup. :iconiluplz:'
Reply
:iconfunny-replay:
Funny-Replay Featured By Owner Apr 11, 2011   Digital Artist
ARGH!
(about the first line) Not as good as sis. She can speed-draw him, I take at least twenty minutes to perfect the lineart, then a while to colour
Reply
:iconmaggot--medic:
Maggot--Medic Featured By Owner Apr 11, 2011
Haha,wll atleast you can actully draw him then. I hae to leave out the hat and say it got stolen by drunk soviets.
Reply
:iconfunny-replay:
Funny-Replay Featured By Owner Apr 11, 2011   Digital Artist
Haha, I thought he loist it in teleportation to Ascension
Reply
:iconmaggot--medic:
Maggot--Medic Featured By Owner Apr 11, 2011
He did, but I like to think it was stolen. And everyone stripped him naked in his sleep and hid his clothes, and left the space suit by him so that's the only thing he could wear.
Reply
:iconmystxwolf:
MystXwolf Featured By Owner May 4, 2011  Hobbyist Digital Artist
Your theory is hilarious.
Reply
:iconmaggot--medic:
Maggot--Medic Featured By Owner May 4, 2011
Thank you very much. Crack is my specialty.
Reply
:iconmystxwolf:
MystXwolf Featured By Owner May 4, 2011  Hobbyist Digital Artist
:giggle:
Reply
:iconfunny-replay:
Funny-Replay Featured By Owner Apr 12, 2011   Digital Artist
Hahaha... ew.
Reply
:iconmaggot--medic:
Maggot--Medic Featured By Owner Apr 12, 2011
And they lived happily ever after in their space station.
Reply
:iconvodkawarrior:
VodkaWarrior Featured By Owner Apr 10, 2011
LOL
Reply
:iconcpp0:
Cpp0 Featured By Owner Apr 10, 2011  Student General Artist
AAAWWWW :heart:
Reply
:iconfunny-replay:
Funny-Replay Featured By Owner Apr 10, 2011   Digital Artist
I find it both cute and creepy. Richtofen soup?
Reply
Add a Comment: